Met ingang van 1 januari 2014 is Bureau Streefkerk overgenomen door een nieuw directieteam, bestaande uit Arie Schreuder en Karin Twenhaar. Waar zij met hun team voor staan is dat zij met hun expertise graag een bijdrage leveren aan een betere arbeidsmarkt. Dit omdat zij een belangrijke schakel kunnen zijn voor zowel de werknemer als de werkgever in het traject van terugkeer in het arbeidsproces, maar ook in P&O vraagstukken.Het fundament onder Bureau Streefkerk bestaat uit twee
stevige pijlers.

Arbeidsongeschiktheid

Met de activiteiten op het vlak van arbeidsongeschiktheid wil Bureau Streefkerk een nieuw perspectief bieden aan arbeidsongeschikte medewerkers. Met diensten als verzuimbegeleiding, re-integratie 2e spoor, psychologisch onderzoek in het kader van een loopbaan- of belastbaarheidsvraagstuk en burn-out/stress begeleiding is een breed scala aan mogelijkheden aanwezig om de arbeidsongeschikte medewerker te ondersteunen.

Personeel & Organisatie

Binnen de unit P&O zet Bureau Streefkerk de focus op doel-gerichte en effectieve medewerkers én organisaties. Het com-plete proces van instroom, doorstroom en uitstroom kan bij het bureau worden ondergebracht. Met diensten als werving & selectie, interim P&O, coaching/loopbaanbegeleiding, selectie- en ontwikkel-assessment, vitaliteit, organisatieadvies, out-placement en ‘Nieuw Perspektief’ kan ondersteuning worden geboden aan organisaties.

Hoe doen wij het?

Door goed te blijven analyseren waar binnen de arbeidsmarkt behoefte aan is, kunnen wij ons als dienstverlener blijven ontwikkelen en onderscheiden. Nieuwe producten als vitaliteit zijn een direct antwoord op de veranderende arbeidsmarkt. Binnen onze persoonlijke aanpak zijn we oprecht geïnteresseerd in mensen en zijn wij in staat mee te denken met organisaties en werknemers. Dit gecombineerd met een op de regio georiën-teerde aanpak, aangevuld met een combinatie van individuele en/of collectieve benadering, maakt dat wij ons onderscheiden van andere aanbieders. Doordat wij loopbaanadviseurs met ieder zijn/haar expertise in eigen huis hebben, kunnen wij op de
behoefte van de kandidaat een traject ‘persoonlijk’ en ‘op maat’ inzetten.

Wat doen wij?

Wij verdiepen ons in de organisatie en in de kandidaat, waarbij de nadruk ligt op individuele begeleiding. Elke kandidaat wordt gekoppeld aan een vaste, bij hem of haar passende loopbaan-
adviseur. Er wordt gewerkt vanuit een multidisciplinair team. Deze adviseurs begeleiden de kandidaat in hun weg naar een eventuele andere werktoekomst middels individuele gesprekken, loopbaanonderzoek (psychologisch onderzoek), trainingen en diverse workshops. Door het inzetten van nieuwe technologie, waaronder Social Media, worden kansen van kandidaten op de arbeidsmarkt optimaal benut.

De medewerkers van Bureau Streefkerk

Wij halen onze voldoening en motivatie uit het werken met mensen en het behalen van resultaten. Betrokken en goed opgeleide medewerkers, Noloc en NIP gecertificeerd, die met passie voor hun vak aan de slag gaan.

Waarom Bureau Streefkerk?

Het veranderende ondernemersklimaat en de veranderende arbeidsmarkt vraagt om expertise en professionele ondersteuning aan bedrijven. Bureau Streefkerk is die ‘frisse deskundige blik van buiten’.


Bureau Streefkerk B.V.

Paslaan 9, 7311 AH ApeldoornTel.: 088 – 443 44 10

info@bureaustreefkerk.nl – www.bureaustreefkerk.nl 

- Advertentie -