Praten over duurzaamheid, luisteren naar gastspreekster Jolanda Heijstek, account manager bij Triple E, en daarna een biologisch hapje en drankje en dat alles in een theater-achtige setting. Dat was in een notendop de inhoud van het Driesteden Business netwerkevent op 8 mei in Theater Hetoffi s in Apeldoorn. De organisatie van de avond was in handen van reclamebureau HollandsPracht, Reusken & Partners en Driesteden Business.

Peter Meulenbroek, directeur van HollandsPracht kijkt voldaan terug op deze avond die werd bezocht door 32 belangstellenden.“De combinatie van alles zorgt ervoor dat we kunnen terugkijken op een geslaagd event. Allereerst de spreekster, Jolanda Heijstek. Als ondernemer ben je snel geneigd om vooral te kijken naar de resultaten op korte termijn. Heijstek nam ons als het ware mee de diepte in. Ze zet je aan het denken voor wat betreft duurzaam ondernemen.“

Het thema ‘duurzaamheid’ kwam deze avond via meerdere facetten aan de orde. Bijvoorbeeld via de biologische wijnen, die Heijstek had meegebracht en de culinaire invulling van de avond door kok Casper Heijne van Jumbo Heijne in Eerbeek. Ook de theaterachtige setting, namelijk Het Offi s, een klein theaterzaaltje in Apeldoorn voor maximaal 36 personen droeg bij aan het succes. “Het is toch anders wanneer je in lekkere, zachte theaterstoelen zit te luisteren neer een verhaal. Dat zorgt direct voor een intieme en open sfeer.”

- Advertentie -